V2025

ප්‍රවාහන හා සිවිල් ගුවන් සේවා අමාත්‍යාංශයේ තවත් මහා පරිමාණ ටෙන්ඩර් මගඩියක් ! 

ප්‍රවාහන හා සිවිල් ගුවන් සේවා අමාත්‍යාංශයේ හා ඊට අදාල ආයතනවල මහා පරිමාණයෙන් සිදුවන දූෂණ, හොරකම් සහ තක්කඩි ක්‍රියාවන් පිළිබඳව පසුගිය සමය පුරා මාධ්‍ය වාර්තා පළවෙමින් ඇත.

ව්‍යාපාර ලෝකයේ පමණක් නොව  සාමාන්‍ය ජනතාව අතරද දැන් මේ ගැන අවධානය යොමුවෙමින් ඇත. එසේම මේ නින්දිත ටෙන්ඩර් මගඩිවල අවසානයක් තිබිය යුතු බවත් විශේෂයෙන් යහපාලන ආණ්ඩුවක් යටතේ මෙවැනි දෑ  සිදුවීම කිසිසේත් අනුමත කල නොහැකි බවත් අපගේ විශ්වාසයය.

එනිසාම රවාහන හා සිවිල් ගුවන් සේවා අමාත්‍යාංශයට අදාලව මේ මෑත කාලයේදී සිදුවූ ටෙන්ඩර් ගණුදෙනු 03 ක් ගැන අප මෙසේ අනාවරණය කරමු.

01. ඊ-මෝටරින් (E-Motoring)

මෝටර් රථ ප්‍රවාහන දෙපාර්තමේන්තුව සියලූම දත්ත සහ වාර්තා පරිඝණක කිරීමේ වැඩසටහනේදී සහ ඊ ගවනන්ස්(E-Governance) ක්‍රියාවලියේදී මෙම ටෙන්ඩරය ලැබීමට නියමිත සුදුස්සා බවට නිර්දේශ වී තිබුනේ එපික් ලංකා (Epic Lanka)  සමාගමටය.

එම  ඊ-මෝටරින්   ටෙන්ඩරයේදී තාක්ෂණ ඇගයීම් වාර්තාව (Technical Evaluation Report )අනුව ඉහලින් ලකුණු තිබුනේ එපික් ලංකා (EPIC Lanka) සමාගමටය.

සැබවින්ම  එපික් ලංකා (Epic Lanka) ලකුණු 79.03 ක් ලබා තිබියදී මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් ආයතනය (Metropolitan) ලබා තිබුනේ ලකුණු 70.07 ක් වැනි ප්‍රමාණයක්ය. මෙම ටෙන්ඩරය අවසාන ගැණුම්කරු තෝරා ගැනීමට යොදා සිටියේ ලෝක බැංකු සහ ආසියානු සංවර්ධන බැංකුවේ අනුමැතිය ලත් අදියර දෙකෙන් යුත් ලියුම් කවර දෙකක ක්‍රමයකි. එනම් 80% ක් තාක්ෂණ ඇගයීම් (Technical Evaluation) සහ 20%ක් මුදල් -  වානිජ (Financial / Commercial Evaluation)' වශයෙනි.
 
මේ අනුව මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් (Metropolitan) ට වඩා  ඉදිරියෙන් සිටි එපික් ලංකා (Epic Lanka) සමාගමට මෙම ටෙන්ඩරය ලැබීමට සුදුසුකම් තිබුනේය. එසේ නොවන්නට නම් මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් ආයතනය (Metropolitan)එපික් ලංකා (Epic Lanka) විසින් ඉදිරිපත් කරන මුදලින් හරි අඩකට ආසන්න මුදලක් ලබාදීම අනිවාර්ය විය යුතුය.

ලකුණු අඩු මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් පෙන්නපු මැජික්  !

 සියලු දෙනාගේම ඇස් නිලංකාර කරමින් එය එසේම සිදු වන අතර, HTPB with Epeic විසින් එක් සේවා අවස්ථාවක් සඳහා රුපියල් 326.00ක් ඉදිරිපත් කරන විට Metropolitan with Face Technologies ඒ සඳහා ඉදිරිපත් කර තිබුණේ රුපියල් 187.97ක මුදලකි.
 
මේ සේවා අවස්ථාවක් යනු මෝටර් රථ ප‍්‍රවාහන දෙපාර්තමේන්තුව තුළ සිදු වන එක් Transaction එකකි. එනම් වාහනයක් ලියාපදිංචි කිරීමක්, පැවරීමක්, වාහන පන්තිය වෙනස් කිරීමක් වැනි එක් කටයුත්තකි. එවැනි කටයුතු විශාල ප‍්‍රමාණයක් වර්ෂයක් තුළ සිදු වන අතර වසරින් වසර එම ගණන වෙනස් වීම ද සිදු වේ. එසේ නිශ්චිත නොවන සේවා ගණනක් සඳහා අවසන් සත ගණනට මුදලක් ඉදිරිපත් කිරීම සාමාන්‍යයෙන් සිදු විය නොහැක්කකි.
 
 එසේ නම් මෙම මිල ගණන් ඉදිරිපත් කර ඇත්තේ ටෙන්ඩර්කරුට සිය ප‍්‍රතිවාදියා ඉදිරිපත් කර ඇති මිල ගණන් පිළිබඳ පූර්ව අවබෝධයක් සහිතවය. එවැනි අවබෝධයක් ඇති වීමට නම්, ටෙන්ඩර් මිල ගණන් ඔහුට දැනුම් දිය යුතුය. එවැන්නක් සිදු කරන ලද්දේ කවුරුන් විසින් දැයි බරපතළ සැකයක් ඇති වන අතර, සැක කළ හැක්කේ මේ සඳහා මැදිහත් වන තුෂාර සුරවීර ඇතුළු ටෙන්ඩර් කමිටුවේ ප‍්‍රධානීන්ය.
 
කෙසේ හෝ ඉතාම දූෂිත හා නින්දිත ආකාරයෙන් මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් ආයතනය (Metropolitan) සහ ඒ ආයතන ප්‍රධානීන් වන අයිවෝ මහරුෆ් (Ivor Maharoof) සහ ජගත් රවීන්ද්‍ර (Jagath Ravindra) තමන්ගේ මුදල් බලය අයුතු ලෙස භාවිතය කරමින් මහා පරිමාණ අල්ලස් තාක්ෂණික ඇගයීම් කමිටුව (Technical Evaluation Committee commonly known as “TEC”)  ප්‍රධානීන් සහ සමස්ථ ටෙන්ඩර් ක්‍රියාවලියට සම්බන්ධ  වගකිව යුතුම පාර්ශව  තමන්ගේ ග්‍රහණයට හසුකර ගන්නා ලද බව එයින් පැහැදිළිය.
 
අවසානයේ සියලූ දෙනාම මවිතයට හා විශ්මයට ලක් කරමින් ඉතාම දූෂිත හා අත්තනෝමතික ක්‍රමයකට මෙම ටෙන්ඩරය මෙට්ට්‍රොපොලිටන් (Metropolitan) නමැති ආයතනයට ලබාදෙන ලදී.

මේ ටෙන්ඩර් වංචාව සම්බන්ධ වැඩිදුර අනාවරණයක් පහත සබැඳියාවෙන් කියවිය හැකිය.

2. රථවාහන අංක තහඩු ටෙන්ඩර් මගඩිය (Vehicle Number Plate Tender Scam) !

 මෙම ටෙන්ඩර් වංචාව පිළිබඳව  ඇක්සස් සමාගම (Access Group සහ ජර්මානු සමාගමක් වන ඌච් (UTSCH AG from Germany) සිදුකල මහා ටෙන්ඩර් මගඩිය ද මේ වන විටත් ඉතා සවිස්තර ලෙස සමාජ මාධ්‍ය වෙබ් අඩවි අනාවරණය කර තිබේ. 

එසේම මීට අදාල  අනිත් ලංසුකරුවන් මෙම ක්‍රියාමාර්ගයට එරෙහිව නඩු මාර්ගයට එළඹීමටත් මෙයට අදාළ වංචනික පුද්ගලයන්ගේ නම් සහ තොරතුරු හෙලිදරව් කිරීමටත් නීති උපදෙස් පැතීමට තීරණය කර හමාරය.

එනිසාම අප ඒ ගැන මෙහිදී සඳහන් නොකරන අතර දැන් සූදානම ප්‍රවාහන හා සිවිල් ගුවන් සේවා අමාත්‍යාංශයේ තවත් මහා පරිමාණ ටෙන්ඩර් මගඩියක් පෙන්වා දීමටය.

3. මෝටර් රථ ඊ-රියදුරු බලපත්‍රය (Electronic Driver’s License)

මෝටර් රථ ප්‍රවාහන දෙපාර්තමේන්තුව යටතේ යෝජිත නව රියදුරු බලපත්‍රය අතයට ගනුදෙනුවක් හරහා  ඉතාමදූෂිත ආකාරයට  Metropolitan and Face Technologies සමාගමට ලබාදීමේ කුමන්ත්‍රණයක් දියත්ව ඇති බව වාර්තා වෙයි.

 ඒ වෙනුවෙන්  ඉතාමත් දූෂිත හා වංචනික මෙන්ම  ඉතා සූක්ෂම අන්දමින් පිඹුරු පත් සකස් කර තිබෙන බවටද තොරතුරු අප වෙත ලැබී ඇත.

 නමගිය දූෂිතයා !

Capturemaharoofඒ ගැන ලියන්නට පෙර අනාවරණය කල යුතු වැදගත් කරුණක් තිබේ. ඒ  මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් සමාගම (Metropolitan) සහ ඔවුන්ගේ ප්‍රධාන විධායක නිලධාරීන් වන අයිවෝ මහරුෆ් (Ivor Maharoof) සහ ජගත් රවීන්ද්‍ර (Jagath Ravindra) අල්ලස්, මුදල්, වටිනා ත්‍යාග භෝග, පිටරට සාප්පු සවාරි සහ ගණිකාවන් ලබාදී කෙසේ හෝ අයථා අන්දමින් ටෙන්ඩර් ලබා ගැනීම සම්බන්ධයෙන් ප්‍රසිද්ධයක් උසුලන බවය.

මොවුන්ගේ නොමනා සහ අශීලාචාර ක්‍රියා පටිපාටිය කෙසේද කිවහොත් ඔවුන් රටක ජාතික සම්පතක් වන පාසැල් යන දරු දැරියන්ගේ අධ්‍යාපනික ව්‍යාපෘති වලින් පවා අයථා ලෙස මුදල් හම්බ කිරීමට තැත් කරන ඉතාම පහත් මට්ටමේ ප්‍රතිපත්තියක් නොමැති නරුමයන් පිරිසකි. 

අධ්‍යාපන අමාත්‍යාංශයේ සහ අධ්‍යාපන දෙපාර්තමේන්තුවේ මහා ටෙන්ඩර් කිහිපයකද දූෂිත මට්ටමේ අක්‍රමිකතාවලට සම්බන්ධ වී සිටින්නේත් මෙම මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් ආයතනයේ අයිවෝ මහරුෆ් සහ ජගත් රවීන්ද්‍ර යන අයය. 

ලක්ෂ 02 ක ටැබ් පරිඝණක (Tab) ගණුදෙනුවේදී ද මහමොලකාරයන් වී සිටියේ අයිවෝ මහරුෆ් සහ ජගත් රවීන්ද්‍ර යන අයය. අපේ අනාගත දරු පරපුරට මොවුන් කරන විනාශය ඇස් ඉදිරිපිට පෙනි පෙනී සිටියදීත් අපේ රාජ්‍ය සේවකයන් සහ බලධාරීන් මොවුන්ට කත් ඇදීම පනින රිලවුංට ඉනිමං දීම හා සමානය. 

Captureudithමහමොළකරු උදිත් ලොකුආරච්චි !

මෙම ටෙන්ඩරය නිකුත් කිරීමට අදාළව ප්‍රසම්පාදන කමිටුවක් සහ තාක්ෂණ ඇගයීම් කමිටුවක්ද අමාත්‍යාංශය විසින් පත්කොට ඇත. එහි  තාක්ෂණික ඇගයීම් කමිටුවේ සභාපති ලෙස කටයුතු කරන යූ.ජේ.  ලොකුආරච්චි (U.J Lokuarachchi) නමැත්තාය. යූ.ජේ. ලොකුආරච්චි ගුවන් තොටුපල හා ගුවන්සේවා ආයතනයේ තොරතුරු තාක්ෂණ ප්‍රධානියාය (Head of Information Technology Airport & Aviation of Sri Lanka). 

මොහු මීට පෙර මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් ආයතනයේ (Metropolitan) සේවයේ නියැලූණු අයෙක් බව ඉතා විශ්වාසවන්ත ආරංචි මාර්ග මගින් අප වෙත තොරතුරු ලැබී ඇත. ඒ කෙසේ වෙතත්  ඉතා කාමසුඛල්යානු  ජීවිතයක් ගත කරන මෙම යූ.ජේ. ලොකුආරච්චි(U.J Lokuarachchi) නමැත්තා මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් ආයතනයේ කූඨ ව්‍යාපාරවලට සම්බන්ධ ප්‍රධාන මහමොල කරු ලෙසද ප්‍රකටය. 

ඒ අනුව  අල්ලස් සහ විවිධ වරප්‍රසාද මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් ආයතනයෙන් ලබා ගනිමින් මොහුගේ කාර්ය භාරය වන්නේ ටෙන්ඩර් මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් ආයතනයේ සහ විදේශ නියෝජිතයන්ගේ ආකෘති (specification) හා ටෙන්ඩර් නිර්දේශකයන්ට රජයේ ටෙන්ඩර් සැකසීම සහ තාක්ෂණ අධ්‍යයන කොමිටුවේ සභාපතිත්වය උසුලමින් කිසිම විනිවිද භාවයකින් තොරව මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් ආයතනය වෙත ටෙන්ඩර් ලබා දීමට තාක්ෂණ වාර්තා(Technical Report) සැකසීමයි. 

ඉතා දෙබිඩි චරිතයක් වන මොහුගේ කි්‍රයා කලාපය පිළිබඳව ප්‍රධානීන් මුනිවත රැකීම ගැන හාස්‍යයකට හා පුදුමයකට ලක්වන කාරණයකි.

මෝටර් රථ ඊ-රියදුරු බලපත්‍රයට දුෂිතයන් වැඩ අල්ලයි !

යූ.ජේ. ලොකුආරච්චි මැදිහත්ව Metropolitan and Face Technologies සමාගමට මෙම රියදුරු බලපත්‍ර ටෙන්ඩරය ලබාදීමට හැකිවන ආකාරයට ඉතාම දූෂිත ආකාරයට තාක්ෂණික ඇගයීම් කටයුතු සිදුකර ඇති බවද දැනගන්නට ඇත. 

එහිදී යූ.ජේ. ලොකුආරච්චිගේ උපක්‍රමය වන්නේ ජාත්‍යන්තර මට්ටමේ කීර්තියක් උසුලන සහ තාක්ෂණයෙන් ඉතා ඉහල සමාගම් සූක්ෂම ලෙස බොරු හේතූන් මත කපා හැර ඉතා දුර්වල තාක්ෂණයෙන් පහල සමාගම් දෙකක් හෝ තුනක් ටෙන්ඩරයට කැඳවා නැවත වතාවක් මෙට්ට්‍රෝපොලිටන් ආයතනයට මෙම ටෙන්ඩරය ලබා දීමටය.

ටෙන්ඩරයට  සමාගම් 12ක් එයි !

මේ සම්බන්ධව අප සිදුකළ සොයා බැලීමේදී වැඩිදුරටත් වාර්තා වූයේ ඩිජිටල්කරණය කළ නව රියදුරු බලපත්‍රය හඳුන්වාදීමට අදාළ ටෙන්ඩරය සඳහා මූලික සුදුසුකම් සැපිරූ සමාගම් 13ක් ප්‍රසම්පාදන සහ තාක්ෂණ ඇගයීම් කමිටුව වෙත ඉදිරිපත්ව ඇති බවය.

එයින්ද එක් සමාගමක් නියමිත ආකාරයට ටෙන්ඩරය සඳහා ඉදිරිපත් නොවීම හේතුවෙන් අදාළ ටෙන්ඩරයෙන් ඉබේම ඉවත්ව ගොස් තිබෙන අතර අවසානයේ සමාගම් 12ක් අවසන් නිර්දේශ සඳහා තේරී ඇත.

ඊට අදාළ සමාගම් 13 ම පහත දැක්වේ.
Capture001
සුදුසුකම් ඇති  සමාගම් අනාථ කරන මෙහෙයුම !

මෙම ටෙන්ඩරය Metropolitan and Face Technologies සමාගමට ලබා ගැනීමේ මූලික කටයුතු සිදුකරන්නේ එම සමාගමේ අයිවෝ මහරුෆ් සහ ජගත් රවීන්ද්‍ර යන පෙර සඳහන් කල  නමගිය දූෂිතයන්ය. තම සමාගමට ටෙන්ඩරයක් ලබා ගැනීමේදී ඕනෑම අවධානමක් සහ ඕනෑම මිලක් ගෙවා දුෂිත ආකාරයට එය කරගැනීම වෙනුවෙන් නම් දරා සිටින අයිවෝ මහරුෆ් සහ ජගත් රවීන්ද්‍ර මෙහිදීද ඉතා සූක්ෂම ආකාරයට සිය අතයට මාරුවට එකඟවූ නිලධාරී අම්බරුවන් මෙහෙයවා ඇත. 

ජාත්‍යන්තර කීර්තියට පත් සහ ක්ෂේත්‍රයේ පළපුරුද්දක් ඇති සමාගම් මේ ටෙන්ඩරය හමුවේ අවලංගුව යන්නේ ඒ අනුවය. ප්‍රධාන පෙළේ සමාගම් මෙම ටෙන්ඩරයෙන් ඉවත්කර දැමීම සඳහා නිකුත් කර ඇති අරුම පුදුම නිර්දේශ ඒ සඳහා නිදර්ශන සපයයි. Metropolitan and Face Technologies සමාගම මේ ඩිජිටල් රියදුරු බලපත්‍රය ලබා ගැනීම වෙනුවෙන් වන එකම සුදුසුකම් ඇති සමාගම බවට පත්වන්නේ ඒ අනුවය. 

මීට අදාළ සාක්ෂි සඳහා පහත ඇමුණුම බලන්න.

හොරකම වසා ගැනීමේ නාඩගම !

සැබවින්ම වංචනික ආකාරයට Metropolitan with Face Technologies සඳහා  ටෙන්ඩරය ලබා ගැනීම වෙනුවෙන් මනුෂ්‍යයෙක් සාමාන්‍යයෙන් නොවැටෙන තැනට වැටෙන අයිවර් මහරූෆ් සහ උදිත්  තමන් සිදුකරන දුෂිත ගනුදෙනුව වසන්නටද මෙහිදී ඉතාම පහත් උත්සාහයක නිරතව ඇත. 

ඒ අදාළ ටෙන්ඩරය Metropolitan with Face Technologies සඳහා ලබාදීමට නිර්දේශ කරන අතර අනෙක් පසින් ඒ ගැන සැකසිතීම වැළක්වීම අරමුණු කරගනිමින් මෙම ටෙන්ඩරයට ඉදිරිපත්ව සිටින දුර්වලම සමාගම් 3ක් ද නැවත අයදුම් කල හැකි ආකාරයට ටෙන්ඩරයේ නිර්දේශ අතරට ඇතුළත් කිරීමය.
Capture002ඇස් අන්ධ නැති ඕනෑම අයෙකුට එහිදී සිදුකර ඇති හිවල් නාඩගම හඳුනා ගැනීම දුෂ්කර නැත. 

අරුම පුදුම තාක්ෂණික ඇගයීම් කමිටුවක් !  

එසේම මෙහි වඩාත් මාරාන්තික හාස්‍යක් දනවන කාරණය වන්නේමෙම තාක්ෂණික කමිටුවේ සංයුතියය. ඉතා පැහැදිළිව මෙහි සභාපතිවරයා වන යූ.ජේ. ලොකුආරච්චි  (U. J Lokuarachchi) හැර  තොරතුරු තාක්ෂණයසම්බන්ධව සිටින එකම විද්වත් වෘත්තිකයා වන්නේ විශ්ව විද්‍යාල ආචාර්යවරයා පමණය. ඒ හැර අනෙක් සියළුදෙනාගේ තාක්ෂණ දැනුම කෙසේ වුවත් ඔවුන් ඩිජිටල් රියදුරු බලපත්‍රයකට අදාළ තොරතුරු තාක්ෂණයට අදාළදැනුමින් පොහොසත්ද යන ගැටළුව මෙහිදී මතුවන්නේය.

එපමණක් නොව ඉතාම සැකසහිත කාරණය වන්නේ මෝටර් රථ ප්‍රවාහන දෙපාර්තමේන්තුවේ තොරතුරු තාක්ෂණයට අදාළ කොමසාරිස්වරයා මෙම කමියුවට ඇතුළත්ව නොසිටීමය. තවද  විදුලි සංදේශන  සහ ඩිජිටල් අමාත්‍යාංශයේ අනුබද්ධ ආයතනයක් වන ICTA සමාගමේ නියෝජිතයන් කිසිවක් මෙම තාක්ෂණික ඇගයීම් කමිටුවේ නැත.

Capture003රියදුරු බලපත්‍රයක් කියන්නේ මහා මාර්ගයේ වාහනයක් ධාවනය කිරීමට නිල අවසරය ලබාදෙන හුදු හඳුනාගැනීමේ පත්‍රයක් නොවේය. ජාතික හැඳුනුම්පතට අමතරව ඊට සමාන වලංගුභාවයක් තිබෙන්නක්ය.  එතරම් වැදගත් දෙයක්  වෙනුවෙන් වන ටෙන්ඩරයක් සඳහා, තොරතුරු තාක්ෂණයේ නිපුණතාව පමණක් නොව, ආරක්‍ෂිත මුද්‍රණ කර්මාන්තයට අදාළ ප්‍රමිතිය, ජාත්‍යන්තර අත්දැකීම් මෙන්ම ලංසු මිල සම්බන්ධව පවා සළකා බැලිය යුතුව තිබේ.

මෙහිදී අතපසු නොකළ යුතු කරුණක් වන්නේ මේ කියන තාක්ෂණික කමිටුවට එවැන්නක් නිවැරදිව තක්සේරු කිරීමට තරම් හැකියාවක් හෝ ධාරිතාවයක් තිබුණාද යන්නය. මෙවැනි ටෙන්ඩරයකට අදාළව ලංසුකාර සමාගම් ඉදිරිපත් කරන ලේඛන ප්‍රමාණය දන්නා කිසිවෙක් එය ප්‍රතික්ෂේප කරන්නේද නැත. 

මෙවැනි කරුණු මතුකරන විට පෙරළා නැගෙන ප්‍රශ්නයක් වන්නේ Metropolitan with Face Technologies සමාගම මෙතෙක් මෝටර් රථ ප්‍රවාහන දෙපාර්තමේන්තුවේ රියදුරු බලපත්‍රය නිපදවීමේ අවස්ථාව හිමිකරගෙන තිබීමත්, එය වසර ගණනාවක සිට සිදුකිරීමත් හේතුවෙන් මීට අදාළ වැඩිම අත්දැකීම් ඇත්තේ ඔවුන්ට නොවේද යන්නය.

නමුත් ප්‍රශ්නය ඇත්තේ මේ කියන රියදුරු බලපත්‍රය " Electronic Driver’s License" වීමය. එවැන්නක් නිර්මාණය කිරීමට තිබෙන හැකියාව, ධාරිතාව, තාක්ෂණය පමණක් නොව ජාත්‍යන්තර අත්දැකීම් තිබෙන කීර්තිමත් සමාගම් මෙතැන තිබීමය. එසේම එම සමාගම් සමඟ මිල ගණන් ඉදිරිපත් කිරීමේදී පවා Metropolitan with Face Technologies සමාගමට හැරෙන්නටවත් නොහැකි බව විශ්වාසයෙන් යුතුව පැවසිය හැකි නිසාය. 

තත්ත්වය එසේ බැවින්  නිමල් සිරිපාල ද සිල්වා අමාත්‍යතුමනි, අසෝක අබේසිංහ රාජ්‍ය අමාත්‍යතුමනි, ජී. එස්. විතානගේ ලේකම්තුමනි සහ ජගත් චන්ද්‍රසිරි රථ වාහන කොමසාරිස් තුමනි, ඉහත තොරතුරු ඔබලාගේ ද  අවධානය පිණිසය. 

එසේ නම් දැන් වහාම මෙම ටෙන්ඩරය අවලංගු කොට පරීක්ෂණ කැඳවීමක්  මේ සඳහා සිදුවිය යුතු නොවේද? මෝටර් රථ ප්‍රවාහන  දෙපාර්තමේන්තුවේ මහ දවල් සිදුවන අල්ලස් දූෂණ හා වංචනික කටයුතු පිළිබඳ ඔබලා මුනිවත රකින්නේ ඇයි? අප වැනි මහජනයා මෙම දූෂණ පිළිබඳ දන්නේ නම් ඔබලා මෙම දූෂණ නොදැන සිටිය හැකිද? ඔබලා ද මේ දූෂණවල අදෘෂ්‍යමාන හස්ත බවට පත් වී ඇත්ද ? මේ ප්‍රශ්න මේ දුෂිත ගනුදෙනු දැනගන්නා කාටත් මතුවීම සාධාරණය. 

ඔබලාට නිවැරදි බව ඔප්පු කරන්නට ඇත්තේ මේ දුෂිත ගනුදෙනු වළක්වා කටයුතු විධිමත් කළොත් පමණය.

Leave your comments

Post comment as a guest

0
Your comments are subjected to administrator's moderation.
terms and condition.
  • No comments found